BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
.........

..

..

Monday, December 27, 2010

cinta agungmu..

hati aku sering kali mengungkap...aku cinta dan rindu padanya........tp ape benar ungkpan 2..kerna seringkali aku melayari hidup nie dgn semua khndak nafsu ku...dan hanyut dengan nikmat dunia yg smentara.......aku jauh meninggalkan ape khendak mu....ya allah...dekat kan aku dengan mu...kerana diri ku ini alpa dgn keindahan dunia....sibuk dgn cinta manusia...seronok dgn dunia yng fana...lupe akan neraka yag sentiasa menjilat dan membakar,...namun ENGKAU YaAllah...xpernah berhenti mencintai ku...terus meenerus menabur nikmat dan rahmat mu....menutup segaala aib dan keesalaahan ku...namun aku terus menerus langkah jauh mkeninggalkan mu...sedangkan hyatmu ku pinjam...udara mu ke hela....tp msih lg aku mnyedari..cinta ku bkan pd dunia..hanya pda mu yg esa....

0 comments:

doa..


pesan utk remaja